دانلود کتاب | چگونه کتاب الکترونیکی رایگان دانلود کنیم


در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی بپردازیم. اگر شما فرصت کافی برای جستجوی بهترین سایت های دانلود رایگان کتاب الکترونیک را ندارید، این مطلب را دنبال کنید. این لیست با معرفی دیگر سایت های دانلود رایگان کتاب خارجی توسط خوانندگان این مطلب، بطور پیوسته بروز خواهد شد. یکی از بهترین راه ها برای دانلود رایگان کتاب انگلیسی استفاده از سایت های دانلود رایگان کتاب است که در این مقاله ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود کتاب به شما معرفی شده است .

چرا دانلود کتاب ؟!

1. ابتدا نرم افزار دات نت فریم ورک را نصب کنید.


2. برنامه GBD را دانلود و نصب نمایید.

3. در گوگل بوکس کتاب مورد نظر را جستجو نمایید.


4.برای دانلود، کد کتاب را وارد نرم افزار کنید (کد کتاب در آدرس بار بین علامت = و علامت & است): File >>> Add book >>> Queue


5.  بر روی نام کتاب، راست کلیک کنید، سپس بر روی کلمه Start کلیک نمایید تا دانلود شروع شود.


6. بعد از اتمام دانلود، فایل را می توانید به صورت PDF و یا تصویر، استخراج کنید. به این صورت که بر روی نام کتاب، راست کلیک می کنید و با کلیک بر روی کلمه Export یکی از دو فرمت مورد نظر را انتخاب می کنید.

نکته: دانلود کتاب به این روش مدتها طول می کشد. برخی از صفحات کتاب دانلود نمی شود که با مراجعه مجدد (بعد از چند ماه) می توانید آن صفحات را نیز دانلود کنید.

منبع:tarfandestan

امکان جستجوی پیشرفته مقالات در بیش از 100 میلیون مقاله ISI با استفاده از دو موتور جستجوی Scpus و CrossRef نیز وجود دارد. برای این کار از تب "جستجوی مقاله" کلمات کلیدی مدنظر خود را وارد کرده و پس از انتخاب یکی از موتورهای جستجو، نتایج مرتبط ظاهر می‌شود. امکان دانلود هر یک از نتایج نیز به‌راحتی وجود دارد.

علاوه بر دو روش بالا، ایران پیپر دسترسی مستقیم و آنلاین به بیش از 500 پایگاه علمی را نیز برقرار کرده است.سرویس دسترسی‌های مستقیم، سرویسی بی‌نظیر جهت دسترسی‌های بسیار گسترده به تمام منابع علمی است. با استفاده از این سرویس امکان دسترسی آنلاین به تمام دیتابیس‌های مقالات ISI نظیر ScienceDirect، Springer، Wiley، IEEE و ;Taylor & Francis پایگاه‌های کتابشناختی نظیر Scopus، Web of Science و ; Reaxys پایگاه‌های پزشکی نظیر ClinicalKey، Ovid، UpToDate و پایگاه‌های ارائه‌کننده ویدیوهای آموزشی نظیر Lynda، pluralsight خواهد بود.


ما راه‌های زیادی برای یادگیری بیشتر در مورد جهان در اختیار داریم، مانند تحصیل، کار، صحبت با دوستان، شرکت در دوره‌ها و سخنرانی‌ها، مسافرت و البته خواندن کتاب! برای هر فرد دوستدار کتاب، خواندن یک کتاب موردعلاقه همراه با یک فنجان چای یا قهوه در وقت آزاد بسیار آرامش‌بخش است. حال علاقه مندان زیادی خواندن کتاب دارد ، بسیاری دوست دارند که از کتاب الکترونیکی استفاده کنند و بسیاری به کتاب های خارجی و دانلود رایگان کتاب های انگلیسی برای آشنایی با سایر فرهنگ ها علاقه دارند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.